سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت دندان برای دندان افتاده چگونه انجام میپذیرد

چگونه از اسنپ اسمایل مراقبت نماییم تا اسیب نبیند

    نظر

زیبایی دندان های شما قطعا تاثیر زیادی در آینده شغلی شما خواهد داشت. در این مواقع می توانید از اسنپ اسمایل سو اسمایل ترو اسمایل استفاده نمایید. این روش کاملا مقرون به صرفه است و برای تمام سنین مناسب است البته منظور کودکان نیست و انهایی که به سن رشد رسیده اند و دیگر فکشان رشد نمیکند. لمینت سیار در واقع نوعی رئکش موقت است که شکل دندان های شما را می پوشاند.توجه بفرمایید  هر روش ترمیم و زیباسازی دندان دارای مزایا و معایبی است این این محصولات هم از این قاعده مستثنی نیستند که در ادامه شما را دعوت میکنیم که بیشتر از این محصول اشنا شوید.

 

 

 

چگونه از اسنپ اسمایل مراقبت نماییم

 

 

 

چگونه از اسنپ اسمایل مراقبت نماییم :

 

برای جلوگیری از تغییر رنگ ندهد  باید در تمیز کردن دقت کرد. مخصوصاً هنگام خوردن غذای رنگی، آن را از دهان خارج کرده و با مسواک و محلول مخصوص مسواک بزنید.هنگام تمیز کردن لمینت متحرک، هرگز نباید فشار وارد کنید زیرا احتمال شکستگی آن بسیار زیاد است. باید بدانید که اسنپ را باید شسته و در جعبه مخصوص قرار دهید تا اسیب نبیند و هیچ وقت ان را به شخص دیگری ندهید و حتما در خانه مدتی از ان استفاده کنید اگر دوست داشید و راضی بودید برای بیرون هم استفاده کنید.

 

 

 

معایب کامپوزیت موقت چیست

 

 

معایب کامپوزیت موقت چیست :

 

برای استفاده از این محوصل لازم نیستدندان خود را بتراشید ، اما خوردن غذاهای چسبناک مانند شکلات و آدامس را فراموش مناسب نیست چون از دندان خارج میشود. لازم به ذکر است که اسنپ آن اسمایل را نمی توان با مسواک سخت تمیز کرد باید حتما نرم باشد و برای این که شما را اذیت نکند حتما مواقعی که قصد بیرون رفتن داریدباید از محصول استفاده کنید و هرگز 24 ساعت محصول را روی دندان خود قرار ندهید .

 

 

 

مزایا سو اسمایل ترو اسمایل چیست

 

 

مزایا سو اسمایل ترو اسمایل چیست:

 

 

هیچ می دانید لمینت متحرک دندان قیمت مناسبی دارد و خیلی سریع آماده می شوند و می توانند ناهنجاری های جزئی دندان را برطرف کنند، اگر زمان کافی برای کاشت دندان دائمی نداریداین روش بهترین راه حل برای درمان ناهنجاری های جزئی در دندان های شما خواهد بود  باید بدانید که این روش به دندان های شما آسیب نمی رساند.  یکی دیگر از مزایای این محصول زیبایی این است که می توانید به راحتی غذا بخورید البته فقط غذای خیلی نرم میتوانید بخورید غالب برای تمیز کردن مشکلی ندارد زیرا به راحتی از روی دندان جدا می شود و به راحتی تمیز می شود. این روش بر اعتماد به نفس تأثیر می گذارد زیرا زیبایی دهان و دندان را افزایش می دهد

 

 

هزینه اسنپ اسمایل

 

 

 

جمع بندی :

هزینه اسنپ اسمایل مطمئناً کمتر از روش های دیگر مانند ایمپلنت یا لمینت خواهد بود. به همین دلیل به عنوان روشی مقرون به صرفه شناخته می شود اما در نهایت برای برآورد قیمت این روش باید از یک متخصص در این زمینه سوال کنید. مقدار مواد استفاده شده در آنجا و همچنین هزینه های اولیه پزشکی و سایر هزینه های جانبی، میزان کار متفاوت است اما لمینت خانگی قیمتی ندارد و بسیار ناچین است یعنی اگر وضعیت مالی بدی هم دارید میتوانید لمینت خانگی ارزان تهیه کنید چون قیمتی زیر صد هزار تومان دارد البته اگر انتظار دارید این محصول همانند کامپوزیت و سرامیک درجه یک باشد پیشنهاد میکنیم سفارش ندهید چون کیفیت معمولی دارد.


لمینت دندان برای دندان افتاده بالای 60 سال

    نظر

لمینت دندان برای دندان افتاده چندین راه دارد یکی این که اگر بالای 60 باید نمیتوانید ایمپلنت نمایید البته بخاطر مسائل دیگر مثل بیماری یا تحلیل استخوان فک هم نمیشود ایمپلنت کنید پس باید به سراغ موارد دیگر بروید که در زیر توضیح داده ایم  البته بهتر است زمانی که دندان شما پوسیده شده سریعا به دندان پشزکی مراجعه نمایید تا نگذارید پوسیدگی شدید تر شود چون بعد از پر کردن دندا و یا اگر پوسیدگی شدید تر بود بعد عصب کشی دندان شما روکش داده میشود و تا سالها بعد میتوانید از ان دندان استفاده کنید و دیگر نیازی به موارد دیگر نیست پس نگذارید دندان شکا کامل پوسیده شود.

 

 

بریج ثابت چیست

 

 

 

بریج ثابت چیست:

بریج روشی برای جایگزینی دندان از دست رفته با چسباندن پروتز به دندان طبیعی و نگه داشتن آن در جای خود است. این روش به ویژه زمانی مناسب است که فقط یک یا دو دندان جایگزین شوند.بریج دو دندان سالم و طبیعی مجاور حفره را می پوشاند و به عنوان تکیه گاه برای دندان مصنوعی عمل می کند که فضای خالی را پر می کند. این دندان‌های طبیعی که بریج‌های دندانی را نگه می‌دارند، اباتمنت و دندان‌های مصنوعی که شکاف‌های دندان را پر می‌کنند، پونتیک نامیده می‌شوند.دندان های پونتیک به دو روکش در طرفین متصل می شوند. بریج های دندانی را می توان از طلا و سایر فلزات گرانبها ساخت، اما اغلب از سرامیک ساخته می شوند. گاهی از ترکیب این مواد برای ایجاد بریج دندان استفاده می شود. به عنوان مثال، اسکلت ممکن است از فلز ساخته شده و با پوشش سرامیکی همرنگ دندان ها پوشانده شود.بریج ها در مقایسه با ایمپلنت معایب متعددی دارند. اول، بریج ها سلامت دندان های طبیعی و سالم را حفظ می کنند، در حالی که ایمپلنت ها به سلامت دندان های دیگر آسیب نمی رسانند. زیرا ابتدا باید پایه بریج دندان قبل از اتصال بریج بریده و آماده شود. هنگامی که دندان های خود را می تراشید، مقدار زیادی از مینای دندان از بین می رود. از طرفی وزن پاهای شما روی شانه های شما قرار می گیرد که فشار زیادی به شما وارد می کند و می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد.

 

 

پروتزهای نیمه یا پارسیل چیست

 

 

پروتزهای نیمه یا پارسیل چیست:

 

دندان مصنوعی جزئی نوعی پروتز است که جایگزین دندان‌هایی می‌شود که برای ثابت شدن به دندان‌های مجاور متکی هستند، اما در واقع غیر ثابت یا متحرک در نظر گرفته می‌شوند زیرا می‌توانند توسط بیمار خارج شوند. پروتزهای جزئی با استفاده از چند قلاب فلزی به دندان های مجاور متصل می شوند.پروتزها را می توان از اکریلیک ساخته و گاهی اوقات با پایه کبالت-کروم تقویت می شود. برخی از انواع انعطاف پذیر هستند و از نایلون ساخته شده اند.این روش کمتر تهاجمی است و نیازی به ساییدن با دندان های مجاور ندارد، اما توانایی جویدن غذا و صحبت کردن را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا مکان مناسبی برای لنگر انداختن آن وجود ندارد. این روش به طور قابل توجهی ارزان تر از روش های دیگر است، اما از نظر زیبایی و عملکرد کمتر از ایمپلنت است. آتروفی استخوان فک یکی از مشکلات مرتبط با استفاده از دندان مصنوعی پارسیل است.

 

 

بریج دندان باله دار یا مریلند چیست

 

 

 

بریج دندان باله دار یا مریلند چیست:


بریج های باند رزینی که پل های مریلند نیز نامیده می شوند، فقط برای جایگزینی دندان های جلویی مناسب هستند که هنگام جویدن غذا فشار زیادی وارد نمی کنند. در این نوع بریج دندان، پین هایی به پشت دندان های مجاور متصل می شود تا بریج را در جای خود ثابت نگه دارد.بریج های Rochette با ایجاد سوراخ در پین ها راحت تر به دندان های مجاور متصل می شوند.بریس های مریلند معمولاً بدون تراشیدن روی دندان ها اعمال می شوند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است مقداری مینای دندان برداشته شود تا پیوند بین دندان و پین بریج قوی‌تر شود. پین های این نوع بریج دندان از آلیاژ فلز ساخته شده و دندانه های پونتیک روکش سرامیکی دارند. این پروتز همچنین می تواند به طور کامل از سرامیک (زیرکونیا) ساخته شود.این نوع بریج ها جایگزین خوبی برای دندان های مصنوعی لق هستند، اما به اندازه بریج های ثابت محکم و پایدار نیستند. اگر هنگام جویدن سخت دندان‌های خود را به هم فشار دهید، بریج جدا می‌شود و باید دوباره وصل شود.